شنبه ای که کنارم باشی....!!!!!!!!!!
·•●مُـ ـخـاطَــبـ خـ ـاصـ ●•·
בورانے شـבه ڪًـه باس بگیم : عذر میخوام ڪًـــــــــــــه تو غلط ڪًـــــــــــرבے



...

بی رمق شده ام این روزها...

برای ادامه این جنگ که نامش زندگیست....

برای مرورخاطراتی که...

بوی لطیف تورامیدهند...

من تنم زخمی شده است...

وصبرم تمام....

خنجرم راسال هاست فروخته ام و...

برای عکست قابی خریدم دردلم...

جایت امن است مثل همیشه...

اماخسته ام...

آنقدخسته که اگربخوابم دیگربیدارنخواهم شد...

وهمین بهانه هاکافیست برای...

یه دوش 10دقیقه ای باآب سرد...

وبعدتیغی که رگم رانوازش میدهد...

وپایانی که دورازانتظارنبود...


.....

خطبه ی عقدت شده رحمن ویاسین من

خطبه ی مرگ منه عاقدنخون جون من

مهریه ی رفتنت منم منه جنازه

عروس خانم وکیلی اجازه بی اجازه

صدای بله ی تو فریاد تسلیممه

سندازدواجت برگه ی  ترحیممه

Arosi ya aza?(majid alipour)


بی خواب شده ام بی دلیل...

اشک هایی که بی اراده می آیند...

قلبی که به ارده من میتپد...

وای به روزی که اراده کنم و...

بایستد...

 

 

 

ازمیان گذشته هابه دنبال چیزی میگردم...

 

 

 

 

ازدست داده ام تورا...

 

 

 

دوستانم را...

 

 

خدایم را...

 

ساده تربگویم:

همه چیزراازدست داده ام جز...

"حافظه بلندمدتم "را...

وتوراخوب به خاطردارم...

 

 

 

شیرین و فرهاد

 

 

 

 

شیرین و خسرو

 

 

میبینی همیشه یکی رابه زورمیکنند...

 

مجنون لیلی ات رامحکم تردرآغوش بکش...

 

 

 

هرچی خاصه افسانه بوده...

 

 

 

 

هرچی خوبه افسانه بوده...

 

 

زندگی نکن...

 


دریافت کد بارش برف چت روم